Гарантія
Повернення та заміна
На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набув чинності 13 січня 2006 року.
Гарантійний ремонт, обмін та повернення товару належної якості:
Відповідно до статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступних умов: — є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю); - товарний вид збережений, тобто. залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді;
Відповідно до статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступних умов: — є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю); - товарний вид збережений, тобто. залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді;
Що робити при виявленні дефектів?
Надати товар у магазин, де було придбано товар. Після цього продавець передає товар у сервісний центр на діагностику.
У нашому сервісному центрі безкоштовно проведуть діагностику товару, після чого буде видано одне з трьох висновків:
— товар має механічні пошкодження: у такому разі дія гарантії припиняється і товар не може бути обмінений або повернутий;
— товар не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту: у такому разі сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт;
— товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту: у цьому випадку покупець надає товар разом із укладанням сервісного центру та іншими документами до магазину, і магазин або змінює товар на інший такий самий або повертає покупцю гроші.
Що робити, якщо товар вийшов з ладу?
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі, то ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- Гарантійний талон;
- товар з повною комплектацією;
- Документ підтверджує оплату;
Перевірка комплектності
Перевірка комплектності та відсутність механічних дефектів у виробі продавцем або кур'єром повинні здійснюватися при передачі товару у присутності покупця. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації. У цьому випадку іноді можливі варіанти відмінності комплектації від зазначеної в посібнику, оскільки іноді виробник змінює її без повідомлення та без позначки у посібнику.
Якщо відмінність комплектації є нашим недоглядом, то ми її усунемо.